سفارش تبلیغ
صبا ویژن


دیدار سید محمد خاتمی با نسرین ستوده
(وکیل مدافع تروریست های وطنی)

دیدار محمد خاتمی با وکیل مدافع تروریست ها

نسرین ستوده کیست؟ 

وی در سال 1374 در آزمون کانون وکلا شرکت می‌کند. اما به دلیل اقداماتی که علیه امنیت ملی کرده بود اجازه دریافت پروانه وکالت را به وی نمی‌دادند تا اینکه در سال 1382 با حمایت دولت لیبرال و تساهل‌گرای خاتمی و با تلاشی که فریده غیرت(وکیل عناصر ضد انقلاب) می‌کند وی موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شود. پس از دریافت پروانه وکالت اولین پرونده ضد امنیتی را که بر عهده گرفت پرونده رویا طلوعی بود.
او در زمان قتل‌های زنجیره‌ای به لطف عنوان حقوقی اش اقدام به جوسازی علیه نظام اسلامی کرد. وی همچنین در این دوران دست به تهیه جزوه‌ای با موضوع مجرمین سیاسی-بخوانید مجرمین امنیتی- زد تا از این طریق راه فراری برای همپالگی‌هایش که پس از فرو نشستن غبار فتنه یکی یکی به جرم ضربه زدن به اصلی‌ترین نهاد ایجاد امنیت کشور به دست قانون سپرده می‌شدند، پیدا کند.
در سال 1387 نیز به پاس خوش خدمتی‌هایی که به آمریکایی‌ ها کرده بود مورد تفقد آن‌ها قرار گرفت.در روز 20 آذر جایزه حقوق بشر در شهر میرانو ایتالیا به وی اهدا گردید.
پس از شروع فتنه و دستگیری عناصر ضد انقلاب، مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین و تروریست‌هایی چون آرش رحمانی‌پور(عضو گروهک تروریستی تندر) و زهرا بهرامی(عضو گروهک تروریستی تندر) وی به سرعت با خطی که از خارج از کشور توسط شیرین عبادی می‌گیرد، وکالت این تروریست‌ها و ضد انقلاب‌هایی که امنیت مردم را به خطر انداخته بودند برعهده می‌گیرد.
گفتنی است که برخی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین پس از دستگیری به این مطلب اعتراف کرده‌اند که ستوده در پوشش کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی آموزش‌های فرار و فریب از دست ماموران قضایی و امنیتی را به آن‌ها می‌داده است.ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال 88 حضور و نقش فعالی داشت.

ستوده پس از دستگیری طبق شگرد پیش و پا افتاده‌ منافقین دست به یک انتحار اخلاقی می‌زند و طی یک سناریو از یکی از ماموران زندان درخواست عمل منافی عفت می‌نماید و در همانجا وی را تهدید می‌نماید که در صورت عدم اجابت خواسته‌اش، ادعا خواهد کرد که کارمند زندان قصد تجاوز به وی را داشته‌است. که این توطئه شوم و منافقانه ستوده به دلیل وجود دوربین‌های مدار بسته در محل، خنثی شده و وی به خواهش و التماس می‌افتد تا مسئولان قضایی این موضوع را به فراموشی بسپرند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط جامانده 92/4/12:: 12:59 عصر     |     () نظر

درباره
وضعیت من در یاهـو
جامانده
اینجا فقط از درد خواهم نگاشت. کسی شما را به اینجا دعوت نکرده و نخواهد کرد. اینجا هیچ خوش آمدگویی در کار نیست. نه از تو نظر می خواهم نه بازدید دوباره. اگر بعد از فشار و خستگی زندگی، به دنبال چند دقیقه فراغت و آرامش هستی، جای تو اینجا نیست. آه از این دلسنگی که ما را صُمُّ بُکم می خواهد ... آه از این دلسنگی_
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها